Cookies

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Cookies możesz wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji

AKCEPTUJĘ
AKCEPTUJĘ
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

3D Secure - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI INTERNETOWE Z USŁUGĄ 3D SECUREusługa polegająca na zabezpieczaniu transakcji internetowych dodatkowym hasłem

3D Secure to usługa polegająca na zabezpieczaniu transakcji internetowych dodatkowym hasłem. Nowy system posiada certyfikacje organizacji płatniczych VISA International oraz MasterCard International i umożliwia dokonywanie transakcji przez Internet o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa.

Klient ustala w placówce Banku pytanie weryfikacyjne, które będzie mu służyło przy autoryzacji transakcji internetowej kartą (debetową lub kredytową). Wpisując odpowiedź na pytanie konieczne jest zachowanie odpowiedniej wielkości liter i prawidłowe wpisanie znaków polskich i specjalnych.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, możesz zostać poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Od 31 października 2020 r klient może wybrać sposób autoryzacji transakcji kartowej w internecie. Podczas płatności internetowych z wykorzystaniem usługi 3D Secure obowiązkowe będzie tzw. silne uwierzytelnianie poprzez jedną z poniżej podanych metod:

Potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej
SGB Mobile (dotyczy klienci indywidualni)
Udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne
i
kodu SMS*
*(ustalone wcześniej w Banku) oraz podanie jednorazowego kodu SMS (otrzymanego na numer telefonu komórkowego powiązanego z kartą klienta)
 

  1. Podczas płatności online wybierz płatność kartą
  2. Wprowadź numer karty, datę ważności, kod CVC/CVV i POTWIERDŹ.
  3. Pojawi się komunikat ze szczegółami transakcji-sprawdź czy wszystko się zgadza – ZAAKCEPTUJ
  4. Zaloguj się do aplikacji SGB Mobile i ZATWIERDŹ
    transakcję.

 

  1. Podczas płatności online wybierz płatność kartą
  2. Wprowadź numer karty, datę ważności, kod CVC/CVV i POTWIERDŹ.
  3. Pojawi się komunikat ze szczegółami transakcji-sprawdź czy wszystko się zgadza -ZAAKCEPTUJ
  4. Zostaniesz poproszony o odpowiedź na pytanie weryfikacyjne
    (wcześniej ustalone z pracownikiem
    Banku) + podanie jednorazowego kodu SMS.
ZAINSTALUJ APLIKACJĘ SGB MOBILE KONTAKT Z BANKIEM

Jeżeli klient nie wybierze jednej ze wskazanych powyżej metod potwierdzania transakcji, nie zapłaci kartą w internecie z usługą 3D Secure.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami.

Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez 24h/7 dni w tygodniu.

 Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w SGB Mobile

W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.

Dowiedz się więcej o usłudze 3D SECURE :

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

Ułatwienia dostępu