linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Aktualizacja aplikacji mobilnej NASZ BANK - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

Aktualizacja aplikacji mobilnej NASZ BANK

Szanowni Państwo,

B-P BS z siedzibą w Pasłęku informuje, że zaktualizowana została aplikacja mobilna NASZ BANK, w której wprowadzono następujące zmiany:

– aktywacja autoryzacji mobilnej na urządzeniu wymaga podania hasła SMS;

– płatności z aplikacji mobilnej mogą być wykonywane tylko z urządzenia z aktywną autoryzacją mobilną. W przypadku braku aktywnej autoryzacji mobilnej zablokowane zostaną opcje: przelewy jednorazowe, przelewy zdefiniowane, smartKARTA, generowanie kodu BLIK, zamykanie lokaty, doładowania, modyfikacja parametrów karty, kantor;

– nowa funkcja w Ustawieniach -> blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej. Blokowany jest dostęp do wszystkich kanałów zdalnego dostępu do bankowości (Internet Banking, aplikacja mobilna, Klient też nie zaloguje się do MojeID, nie zmieni parametrów karty czy limitów płatności);

                                        – przy każdej aktywacji BLIK (pierwszej lub ponownej) należy zaakceptować regulamin BLIK.


Zapoznaj się z regulaminem BLIK.

Aplikacja mobilna Nasz Bank do pobrania:

Ułatwienia dostępu