BLIK jest nowoczesną formą płatności zastępującą gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile oraz Nasz Bank. Transakcje Blik są bezpieczne, wygodne oraz szybko realizowane co umożliwia dokonywanie w prosty sposób płatności bezgotówkowych.
AKTYWACJA BLIKA
W APLIKACJI SGB MOBILE:
GDZIE UŻYĆ BLIKA ?
Blikiem zapłacisz w Internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
GDZIE ZNAJDĘ BLIKA?
W aplikacji SGB Mobile oraz Nasz Bank, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie. W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
JAK KORZYSTAĆ Z BLIKA?
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.
JAK PŁACIĆ BLIKIEM W INTERNECIE ?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w wybranej aplikacji SGB Mobile lub Nasz Bank.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
JAK PŁACIĆ BLIKIEM W SKLEPIE ?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji SGB Mobile lub Nasz Bank.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji.
JAK WYPŁACAĆ BLIKIEM W BANKOMACIE ?
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji SGB Mobile lub Nasz Bank i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji.
Pamiętaj zachowaj ostrożność ! Nie przekazuj kodu BLIK osobom postronnym.
Upewnij się i sprawdź czy zawierana transakcja zawiera poprawne dane!
Ułatwienia dostępu