Od 18 marca 2024 r. wdrażamy usługę monitorowania kart w ramach FDS to znaczy, że Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą płatność Twoją kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.
W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
1. Możesz otrzymać od nas dwie wiadomości – SMS i push z aplikacji SGB Mobile:
2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
Ułatwienia dostępu