Drodzy Klienci Braniewsko-Pasłęckiego Banku Spółdzielczego z/s w Pasłęku.
W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.
Począwszy od pierwszych dni marca 2020 roku, Zarząd Braniewsko Pasłęckiego Banku Spółdzielczego z/s w Pasłęku brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku.
Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:
Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Najprostszy kontakt: e-mail sekretariat@bspaslek.pl lub tel. 55 249 96-58.
Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.
Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach społecznościowych fałszywe informacje. Jedynym, pewnym źródłem informacji o ewentualnych zmianach zasad obsługi Klientów jest strona internetowa banku www.bspaslek.pl a także nasz profil na Facebooku: www.facebook.com/BSPASLEK
Zarząd Braniewsko Pasłęckiego Banku Spółdzielczego z/s w Pasłęku
Ułatwienia dostępu