DOŁĄCZ DO NAS NA STANOWISKO DO SPRAW KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI KLIENTÓW W ZESPOLE KREDYTÓW.
Szanowni Państwo,
informujemy, że obecnie trwa rekrutacja pracowników w Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Pasłęku do :
Szczegóły rekrutacji: POBIERZ
Dodatkowe dokumenty:
POSZUKUJEMY OSOBY:
• Posiadającej doświadczenie przy pracy z klientami,
• Posiadającej wykształcenie wyższe, średnie (kierunek: finanse, ekonomia, bankowość,
administracja);
• Posiadającej umiejętności analizy i syntezy danych;
• Dobrze zorganizowanej, rzetelnej, potrafiącej ustalać priorytety i organizować pracę
własną;
• Potrafiącej pracować pod presją czasu w szybko zmieniających się warunkach;
• Posiadającej wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i budowania dobrych relacji
(współpraca z wieloma osobami na różnych szczeblach w organizacji);
• Zorientowanej na realizację zadań, osiąganie wyników, znajdowanie rozwiązań;
• Pozytywnie nastawionej do życia i pracy;
• Biegłej w obsłudze programów MS Office.
OFERUJEMY:
• Interesującą, pełną wyzwań, samodzielną prace w renomowanej firmie;
• Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach stałej umowy o pracę;
Możliwość zdobycia nowych doświadczeń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
Pakiet socjalny (opieka medyczna, program emerytalny).
CO TRZEBA ZROBIĆ BY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI ?
Osoby zainteresowane zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji i przesłanie swoich dokumentów (szczegółowe zawodowe CV (bez zdjęcia) + list motywacyjny (bez zdjęcia) + informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Braniewsko – Pasłęckim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Pasłęku:
—-> na adres, ul. Westerplatte 17, 14-400 Pasłęk lub osobiście w placówce Banku;
—-> na adres e-mail:sekretariat@bspaslek.pl. z dopiskiem: PASŁĘK
—-> lub korzystając bezpośrednio z formularza rekrutacyjnego.
W tytule wiadomości prosimy wpisać: ”MŁODSZY REFERENT DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI KLIENTA”
Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty.
To dobry dzień, aby aplikować !
Ułatwienia dostępu