linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Skargi i reklamacje - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

Skargi i reklamacje

Zasady składania skarg/reklamacji/wniosków

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji

Formularz reklamacji – klienci indywidualni
Formularz reklamacji – klienci instytucjonalni

Formularz reklamacji kart – klienci indywidualni
Formularz reklamacji kart – klienci instytucjonalni

 

 

Skargi i reklamacje

    Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu w celu obsługi niniejszego zgłoszenia z zachowaniem zasad i sposobu ich przetwarzania, wykorzystywania, usuwania, ochrony oraz prawa kontroli zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych.

    Ponadto wyrażam zgodę:

    1 na wysyłanie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 27 czerwca 2016 r. - Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.)

    Jednocześnie oświadczam, iż znam swoje prawa w zakresie danych osobowych wynikające z przepisów Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych, w tym prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
    Oświadczenie administratora danych osobowych

    2 na używanie przez Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z przepisami ustawy prawo telekomunikacyjne (tj. z dnia 23 sierpnia 2016 r. - Dz.U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.), w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

    1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

    Ułatwienia dostępu