linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

smartKARTA - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

smartKARTA

To innowacyjna, bezdotykowa usługa w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu, czy też klawiatury urządzenia.

 

 

Dlaczego Warto korzystać ze smartKARTY?

Łatwa w użyciu

Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach  naszego Banku.
Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.

Bezdotykowy bankomat

smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Gotówkę odbierasz w bankomacie.

Dostępna w aplikacji naszego Banku

smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach. Zapytaj o nią w placówce naszego Banku.

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

Jeżeli posiadasz już rachunek w naszym Banku.

a) Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank.
b) Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
c) W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

Korzystaj z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz  dotykać bankomatu.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze rachunku w naszym Banku.

1. Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym.
2. W Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Nasz Bank.
3. Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj nowych usług.

 

Dzienny limit transakcji smartKARTA:
– standardowy : 1500,00 zł,
– maksymalny: 5 000 zł.

 

 

Szczegóły dostępne są na stronie www.smartkarta.pl

Ułatwienia dostępu