To innowacyjna, bezdotykowa usługa w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu, czy też klawiatury urządzenia.
Dlaczego Warto korzystać ze smartKARTY?
Łatwa w użyciu
Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach naszego Banku.
Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
Bezdotykowy bankomat
smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Gotówkę odbierasz w bankomacie.
Dostępna w aplikacji naszego Banku
smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach. Zapytaj o nią w placówce naszego Banku.
Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?
Jeżeli posiadasz już rachunek w naszym Banku.
a) Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank.
b) Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
c) W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.
Korzystaj z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz dotykać bankomatu.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze rachunku w naszym Banku.
1. Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym.
2. W Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Nasz Bank.
3. Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj nowych usług.
Dzienny limit transakcji smartKARTA:
– standardowy : 1500,00 zł,
– maksymalny: 5 000 zł.
Szczegóły dostępne są na stronie www.smartkarta.pl
Ułatwienia dostępu