linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

W Bankach Spółdzielczych SGB nadszedł czas Młodych Wilków - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

W Bankach Spółdzielczych SGB nadszedł czas Młodych Wilków

Wiosną tego roku Banki Spółdzielcze SGB zapewniały klientów firmowych, że są dla nich profesjonalnym i zaufanym partnerem, takim, jakiego się po prostu lubi. Teraz SGB startuje z nową kampanią. Po klientach indywidualnych, wielkiej loterii lokat i przedsiębiorcach przyszedł czas na młodych!

Nowa kampania startuje dzisiaj i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć  w telewizji TVN, TVP oraz TVP VOD, TVN Player i Polsat Box Go. Przekazy będą obecne także w internecie. Za produkcję odpowiada agencja reklamowa GPD,
a reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.

W spocie reklamowym widzimy grupę nastolatków – młodych wilków –  w której każdy jest inny, ale łączą ich relacje, o które dbają. Widzimy ich też w różnych codziennych sytuacjach, w których korzystają ze swojego konta w SGB. Płacą telefonem, dostają przelew na telefon BLIK, sprawdzają stan konta w aplikacji, żeby zdecydować ile pieniędzy chcą wydać, płacą w internecie. Narratorem tej historii jest mama, która o tych młodych wilkach opowiada ciepło i z dumą w głosie.

Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube: https://youtu.be/QmlV8SHhTJA

– Kampanią dla młodych pokazujemy, że cenimy i lubimy młodych ludzi. Nie udajemyże jesteśmy tacy sami jak oni – młodzi mają swoje sprawy i potrzebyMydorośliwspieramy ich i ich wybory wtedykiedy tego potrzebują – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – To zupełnie nowy przekaz w Grupie SGBale jednocześnie kontynuacja tegoo czym konsekwentnie mówimy od 3 latO tymże dobrze jest dbać o siebie nawzajemJesteśmy przy tym prawdziwijesteśmy bankamiktóre wspierają lokalne inwestycje i społeczności i działają na zasadzie wzajemności – dodaje.

Dbając o młodych, Banki Spółdzielcze SGB nie zapominają też o… dorosłych wilkach. W październiku br. wystartuje w lokalnych kinach kampania połączona z promocją dla dorosłych, przygotowana we współpracy z Mastercard. Widzowie zobaczą na ekranach spot, a po nim planszę zachęcającą do rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile i odbioru bonusowych punktów.

Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl

Ułatwienia dostępu