Dostępność – Bo każdy klient powinien mieć wygodny i bezpieczny dostęp do banku.
W naszym banku każdy klient jest ważny. Chcemy, żeby wszystkie osoby – niezależnie od swoich potrzeb mogły korzystać z naszych usług wygodnie i bez przeszkód. Tak to ułatwiamy.
W naszych placówkach:
Na stronie i w aplikacjach:
W tej zakładce znajdziesz:
Masz pytania lub natrafiłeś na trudności?
Dlaczego to robimy?
Bo każdy klient powinien mieć wygodny i bezpieczny dostęp do banku. To nasza odpowiedzialność i wartość, która nami kieruje.
osoba na wózku | osoba na wózku z asystentem | parking | parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością | Pies asystujący |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
W Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym mamy 4 dostępne Oddziały, 4 Punkty Kasowe i 2 Filie.
Zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej:
Oddział | Zakres dostępności architektonicznej |
Oddział w Pasłęku ul. Westerplatte 17 14-400 Pasłęk |
![]()
|
Oddział w Elblągu ul. Zacisze 14-16 82-300 Elbląg |
![]()
|
Oddział w Braniewie
ul. Moniuszki 2a 14-500 Braniewo |
![]() |
Oddział w Pieniężnie
ul. Rynek 4E 14-520 Pieniężno |
![]() |
Punkt Kasowy w Pasłęku ul. 3 Maja 52 14-400 Pasłęk |
![]() |
Punkt Kasowy w Rychlikach 14-411 Rychliki |
![]() |
Punkt Kasowy w Elblągu ul. Płk. Dąbka 79 82-300 Elbląg |
![]() |
Punkt Kasowy w Braniewie ul. Kościuszki 12B 14-500 Braniewo |
![]() |
Filia we Fromborku ul. Mickiewicza 5 14-530 Frombork |
![]() |
Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać przez:
– pod numerami telefonu dostępnymi na stronie banku www.bspaslek.pl/kontakt
– bezpośrednio w Oddziale Banku, adresy dostępne na stronie www.bspaslek.pl/kontakt
Dokumenty do pobrania:
Deklaracja dostępności. Pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Nasz Bank na Android. Pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Nasz Bank na iOS. Pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Nasz Bank Junior na Android. Pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Nasz Bank Junior na iOS. Pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej SGB Mobile. Pobierz
Deklaracja dostępności Internet Banking interfejs standardowy. Pobierz
Deklaracja dostępności Internet Banking interfejs mobilny. Pobierz
Zasady składania skarg na dostępność. Pobierz
Formularz skargi na dostępność. Pobierz
Ułatwienia dostępu