Dostępność – Bo każdy klient powinien mieć wygodny i bezpieczny dostęp do banku.
W naszym banku każdy klient jest ważny. Chcemy, żeby wszystkie osoby – niezależnie od swoich potrzeb mogły korzystać z naszych usług wygodnie i bez przeszkód. Tak to ułatwiamy.
W naszych placówkach:
Na stronie i w aplikacjach:
W tej zakładce znajdziesz:
Masz pytania lub natrafiłeś na trudności?
Dlaczego to robimy?
Bo każdy klient powinien mieć wygodny i bezpieczny dostęp do banku. To nasza odpowiedzialność i wartość, która nami kieruje.
osoba na wózku | osoba na wózku z asystentem | parking | parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością | Pies asystujący |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
W Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym mamy 4 dostępne Oddziały, 4 Punkty Kasowe i 2 Filie.
Zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej:
Oddział | Zakres dostępności architektonicznej |
Oddział w Pasłęku ul. Westerplatte 17 14-400 Pasłęk |
![]()
|
Oddział w Elblągu ul. Zacisze 14-16 82-300 Elbląg |
![]()
|
Oddział w Braniewie
ul. Moniuszki 2a 14-500 Braniewo |
![]() |
Oddział w Pieniężnie
ul. Rynek 4E 14-520 Pieniężno |
![]() |
Punkt Kasowy w Pasłęku ul. 3 Maja 52 14-400 Pasłęk |
![]() |
Punkt Kasowy w Rychlikach 14-411 Rychliki |
![]() |
Punkt Kasowy w Elblągu ul. Płk. Dąbka 79 82-300 Elbląg |
![]() |
Punkt Kasowy w Braniewie ul. Kościuszki 12B 14-500 Braniewo |
![]() |
Filia we Fromborku ul. Mickiewicza 5 14-530 Frombork |
![]() |
Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać przez:
– pod numerami telefonu dostępnymi na stronie banku www.bspaslek.pl/kontakt
– bezpośrednio w Oddziale Banku, adresy dostępne na stronie www.bspaslek.pl/kontakt
Dokumenty do pobrania:
Deklaracja dostępności. Pobierz
Ułatwienia dostępu